12 Haz 2011

mantı-mantık

Mantıyı yaptık. Pek diri olmadı ama tadında başarı vardı. Üzerine sarımsaklı yoğurt ve salça-domates-tereyağ-esrar sosu (evet esrarı tereyağında kızarttık). Sos özellikle çok lezzetliydi. Taraflı tarafsız herkes beğendi. Yemek üzerine bir süre geçtikten sonra mozaik adlı tatlıdan yedim. Onun içinde bisküvi filan olabilir. Çikolata ve margarin zaten var. Kakao da vardır büyük ihtimalle. Hepsi çok zararlılar. Yemeğe de sekiz kırk beşte başladığımız için gayet sağlıksız bir ortam söz konusu. Üstelik yemek hazırlarken baget ekmek içinde salam içeren bir sandviç yedim. Yedim derken, iki ısırık aldım. Mantıları haşlamadan hemen önce bir çay kaşığı mesirle kendime moral verdim. Yemeğin yanında da viski kola içtim. Fena değildi. Kesinlikle fena değildi. %49 oranıyla her şey başarılıydı. Beklenen balkona çıktım, bir nefes aldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder