12 Haz 2011

sonunda düzgün bir kahvaltı

İnsani saatlerde uyanabildiğim için hemen bir menemenimsi hazırladım kendime. Yumurtanın sarısını dağıtmadım, o kısmın az pişmişi makbul. Esasında yumurta hem hor görülmeye çalışılmış bir besin kaynağı olmakla birlikte, bir hücreye hayat veren manitu da onun ne kadar sağlıklı bir şey olduğunu bizlere kanıtlamıştır diye düşünüyorum. Neydi? Kolesterol lazımdı ve yararlıydı.

Bu sefer tereyağıyla değil de zeytin yağıyla yaptım menemeni. Neden bilmiyorum, içimden öyle geldi. Domates, karabiber, tuz koydum. İki yumurtayla pişerken üzerine ufak çedar peyniri rendeleri serptim. Eridiler filan bir güzel. Menemen olduktan sonra sadece yeşillik yedim yanında. Bir de kepek ekmeği.



İkinci kepek ekmeğimin ise üzerine (her zamanki gibi) Bolu balımı sürdüm, polenimi serptim. İşte mükemmel kahvaltı. Sabah uyandığımda da iki çay kaşığı mesir macunu yemiştim. Şimdi heyecanla akşamı bekliyoruz. Evet, sadece Genel Seçimler yok. Mantı var!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder