16 Haz 2011

sarı sarı lop lop

Karışık market salatamı yıkadım, üzerine biraz yeşil salata kestim. Bol suyla yıkadım, Almanlar gibi hıyar değilim. Üzerine domates kestim. Çedar peyniri dilimledim. Limon sıktım ve sızma zeytinyağımdan döktüm. Bu şablon fiksleşmeye başladı denebilir. Beri yanda haşladığım yumurtalarımı ne salatanın içine akacak ne de sarısının rengi uçacak kadar haşladım, salataya ekledim. Yanında iki dilim ekmek yedim. Bu seferki kepekli biyo olandan değil, ama lezzetli ve bol tohumlu başka bir ekmek, bir alt kademe olması gerekiyor. Ekmeğin ikinci dilimi yine Bolu balımdan ve polenimden nasiplendi. Böyle kahvaltıya can kurban. Su içiyorum, ama artık marketten aldığım SPA marka sudan değil, musluktan dayamaya başladım. Uzun süredir su taşımaktan bıkmıştım zaten, değirmen dönmüyordu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder