21 Haz 2011

bütün gün

Sabah kalktım ve ivedilikle 2-3 dilim süper biyo kepek ekmeğine Nutella sürdüm yedim. Ardından öğle saatlerinden biraz geç bir saatte, 33 santimetrelik baget ekmeği içine hamburger köftesi, yeşillik ve domates koydurup, içine mayonez sıktırdım. Onu da afiyetle yedim.

Sonrası gece saatlerine kadar üç ufak şişe bira içerek geçti. İkisi hafif, biri ise alkol ve şeker bakımından yüksek biralardı. Saatler ilerledikçe şekerimsi şeylerin tüketimi zararlı olmaya başladığından, ve bunu da bildiğimden, saat gece yarısına doğru bolca patates kızartması yedim. Hem glisemik endeksi yüksek, hem de trans yağ içeriyor. O dükkanın kızartma yağı da son on saattir kim bilir neleri kızarmıştır.

Bunlardan sonra da sağlıksızlığıma devam edebileceğime inandığımdan dolayı, kapanışı bir kutu şekerli içecekle bitirdim. Ancak bu kola değildi. Zira kafein alıp uykumu kaçıracak kadar keyifsiz değildim bu akşam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder