14 Haz 2011

akşama doğru azalırsa tokluk

Yemekten önce bir avuçluk ceviz-badem-fındık kombinasyonumuzun üzerine bir tatlı kaşığı da mesir patlattıktan sonra her şeye hazırdık. Ancak hızlıca bir şeyler hazırlama hissiyatında olmam, beni buzluğa yöneltti ve içinde envai çeşit katkı maddesi bulunduran peynirli bir pizza yapıverdim. Onun yarısını yedim. Yanına da gidip mısır özü ya da ay çiçeği mi onu bile bilmediğim, yüksek ısılara çıkınca damar tıkayan o aptal kızartma sistemiyle fish fingers adı altında markette satılan, dondurulmuş, belli bir yüzdesi balık olup geri kalanı soya, ot, un olan hazır yiyeceği pişirdim. Bu ikisi çok lezzetli oldu. Ne kadar zararlı o kadar lezzetli. Üzerine de "sen misin sağlıksız beslenen nesil?" dedim kendime ve portakal konsantresinden üretilmiş dandik bir portakal suyu içtim. Afiyet oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder